Fan Sverige men oj vad jag gillar mina vännor

Igår var det min första lediga dag! Drog till Trevi och tog några glas med lite folk tills hockeyn började. Sen kom Dan så det var jävligt skojj. Han hade med sig en konstig och rett rolig skåning. När andra halvleken var över sprang vi hem till skpningen och hämtade mer dricka och drog hem till Dans kompis som fyllde år och kollade på matchen där. Kvällen som skulle vara tidig för man skulle upp vid sex vart lite senare än vad jag trodde. När klockan är fyra och man är rett bra berusad så gick inte planen så bra. Sen så ringde käre mor mig vid sex tiden och så jobbade jag tills vid 13:00. Skulle följt med Pastan idag ut och rida men min hals är paj. Så bror (Niclas)hämtade upp mig. Vi drog som vanligt till donken och nu ska vi sova.
Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0